اللقاء الاول


لما ادخل الحمام اشرب زي كل مره المكان ده رطب و حلو و طبق الميه بتاعي تحت الحوض
ايه ده ايه ده ايه الصوت ده
(جرو صغير كان عيان و كان فالبيت لحد ما يخف(

من داخل الكائن الغريب المربع المتحرك اللي بيلف

الا ايه ده يا سي بنطلون
احم احم و الله ما عارف يا ست بلوزة
دة جرو يا جاهل
انت ايه دخلك انت
ما قلتلك يا بلوزة خليكي معايا مثقف و عندي معلومات
و انت يعني يا سي بالطو ايه عرفك
بالطو كده حاف؟ انا بالطو دكتور طبعا اعرف امال مكملتش تعليمي زيكم

هاو هاو هاو
اية البتاعه دي هتعضني و لا ايه
انتي ايه انتي يا ام صوت عالي(يتقهقر للخلف)

من جوه الغساله الفول اوتوماتيك:
دي غساله يا عبيط

يعني ايه غساله و من ده اللي بيتكلم
انا بلوزة
و مالك بتلفي كده ليه جوة انتي دايخة من حاجة؟
لا يا عبيط دا احنا بنتسل
يعني اية؟
يعني زي ما بيحموك كده بيغسلونا
اه بس انا مش بدخل غساله

احم احم جري ايه يا ست بلوزة واخدة راحتك يعني فالكلام و لا كأننا موجودين
ياسي بالطو .طبي عشان متزعلش مالك كده دايما جد ده جرو صغنن لسه و بعدين يعني لو طلعنا ده هياخدنا في بقه و يعض فينا و يمكن يقطعنا يعني فانا قلت أامننا و اضرب معاه صحوبيه
ايه الالفاظ دي اضرب معاه و صحوبيه زوقك كلابي صحيح

هاهاو
بطلي لف بقي دوختيني

ثصوت تخين يعقبه رج شديد و انتفاضه عليه و سقوط كل ما هو علي السطح ثم:
جري ايه ما تسكتوا بقي قلقتوا منامي انا قلت أأيل شويه لحد ما تتعصروا
و انت ياد يا جو اسكت احسن اعصرك معاهم

انتي مين و بتزعقي ليه و يعني ايه تعصريني اصلا
هاو هاو هاوووو

انت بتخوفني يلا
انتفاضه عنيفة و زئي مزعج طب و رحمة كل فرد الشرابات اللي اكلتها منا سايباك

اهدي بس انتي مين
انا الغساله الفول توماتيك ياخويا

ايه فول توماتيك دي انا معرفش ير الفول المدمس اللي بحبه اوي

انت بتتريق علي طب هش بقي هش
من داخل الغساله صوت قهقهة عاليه

بقي كده طب عاااااااا
الجرو هرب و الصراخ علي من جوة الغساله قررت تعصرهم و تشطفهم بميه مغليه عقاباً لهم
و كان ده اللقاء الاول بين ودي و الغساله الفووول توماتيكيه

2 thoughts on “اللقاء الاول

Leave a comment